Poznajmy się
Z dumą i radością przedstawiam Wam Nasze koła ratunkowe:

Katarzyna Płodziszewska
logopeda, neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, pedagog specjalny, kapitan Do-gadanki
Zafascynowanie dźwiękami towarzyszyło mi od najmłodszych lat. Śpiewałam w kilku chórach, z którymi zdobywałam czołowe miejsca na licznych festiwalach muzyki chóralnej zarówno a’cappella, jak i z towarzyszeniem instrumentów. Śpiewanie w chórze było dla mnie wyjątkowym doświadczeniem, z którego oprócz radości ze wspólnego muzykowania czerpałam wiedzę na temat pracy w grupie oraz prawidłowej emisji i higieny głosu. Umiejętność nawiązywania dialogu wokalnego oraz zainteresowanie językoznawstwem zapoczątkowane na Uniwersytecie Warszawskim podczas studiów na kierunku filologia węgierska znalazły zastosowanie na Wydziale Nauk Pedagogicznych w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyłam tam studia magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna ze specjalnością logopedyczną. Po kilku latach pracy z dziećmi z rozmaitymi dysfunkcjami postanowiłam rozszerzyć zakres specjalizacji. W tym celu ukończyłam neurologopedię i wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. W terapii logopedycznej chętnie wykorzystuję różnorodne metody pracy, każdorazowo dostosowując je do możliwości i zainteresowań pacjenta. Uważam, że siłą owocnej terapii jest nawiązanie pozytywnego kontaktu emocjonalnego z pacjentem i jego rodzicami, dlatego na tym skupiam się w pierwszej kolejności. Jestem głęboko przekonana, że terapia oparta na zaufaniu, zrozumieniu oraz systematycznej pracy w domu i w gabinecie potrafi przynieść niesamowite efekty
Doświadczenie zawodowe zdobywałam na licznych praktykach, stażach oraz podczas pracy jako logopeda w przedszkolach, szkole specjalnej oraz w poradniach psychologiczno-pedagogicznych jako terapeuta w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Prywatnie jestem spełnioną żoną i mamą małej córeczki. W Do-gadance prowadzę terapię logopedyczną oraz neurologopedyczną. Logopedia jest dziedziną pozwalającą stale podnosić swoje kwalifikacje. Głód wiedzy jest na tyle silny, że odczuwam ciągłą potrzebę uczestniczenia w licznych kursach i szkoleniach, które pozwalają mi poszerzać możliwości i sposoby terapii. Szkolenia i kursy, które ukończyłam to m.in.:
• SMURF w tym MTF, czyli diagnoza i terapia wad wymowy w ujęciu strategicznej metody usprawniania realizacji fonemów wraz z Fizjologiczną terapią miofunkcjonalną
• Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania
• Metoda krakowska w przedszkolu
• Opóźniony Rozwój Mowy prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
• Program Rozwoju Komunikacji MAKATON – I i II stopień
• Logopedyczno-psychologiczna metoda terapii jąkania u dzieci – program autorski K. Szamburskiego
• Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania
• Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy
• Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem
• Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Godard
• Narzędzie M-CHAT-R/F-praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
• Nie patrzy, nie słucha, nie mówi – diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
• AAC – Wspomaganie porozumiewania się dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji
• Metoda Strukturalna – nauka czytania i pisania uczniów z deficytami rozwojowymi
• Intensywne nauczanie behawioralne w oparciu o system kart
• Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna
• KOLD – karty oceny Logopedycznej Dziecka
• Guguhopla – od zabawy do mówienia – od samogłoski do zdania obrazkowo – literowego
• Diagnostyka i terapia neurologopedyczna funkcji oralnych związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
• Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii – kinesiotaping medyczny
• MFT 9-99 stars – Miofunkcjonalna terapia wg A. Kittel
• Rotacyzm – Diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
• Programowanie języka – projektowanie terapii w oparciu o zasady programowania języka
• Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy – kurs modułowy
• Seplenienie międzyzębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia
• Terapia miofunkcjonalna dzieci – podejście praktyczne
• Obsługa i wykorzystanie programu MÓWik w terapii i życiu codziennym osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi
• Moje dziecko nie mówi! Mutyzm wybiórczy w ujęciu logopedycznym – kompleksowa diagnoza i terapia logopedyczna
• Miogopedia – praktyczna terapia miofunkcjonalna
• Jak pracować z osobami z głęboką, wieloraką niepełnosprawnością
• Pomoc psychologiczna dziecku z mutyzmem wybiórczym i jego rodzinie,

Katarzyna Jankowska
logopeda, instrumentalistka, wokalistka
Ukończyłam Akademię Muzyczną w Łodzi na wydziale wokalno-aktorskim, Akademię Muzyczną we Wrocławiu na wydziale instrumentalnym, Politechnikę Wrocławską na kierunku inżynieria akustyczna oraz studia podyplomowe Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku logopedia.
Jestem logopedą, którego pasją jest wspieranie rozwoju komunikacji u dzieci i dorosłych. Moją specjalizacją jest praca z dziećmi w wieku przedszkolnym i żłobkowym oraz dorosłymi pacjentami, którzy przechodzą leczenie ortodontyczne. Terapia miofunkcjonalna jest jednym z głównych obszarów, w których się rozwijam i zdobywam doświadczenie. Dodatkowo jestem zaangażowana w rehabilitację głosu, pomagając pacjentom zmagającym się z problemami takimi jak guzki na strunach głosowych czy zmiany głosu spowodowane nadmiernym jego przeciążeniem.
Od ponad 10 lat pracuję w legionowskich przedszkolach i żłobkach jako rytmiczka oraz instruktor zajęć gordonowskich. Wszystkie dziedziny swojego wykształcenia łączę prowadząc w Legionowie zespół wokalno-taneczny „Szachraj”.
Uczestniczę w licznych szkoleniach oraz kursach, które pozwalają mi być na bieżąco z nowymi metodami terapeutycznymi. Moje podejście do terapii jest kompleksowe i zawsze dopasowane do indywidualnych potrzeb pacjenta, co pozwala uzyskać najlepsze rezultaty w jak najkrótszym czasie.
W pracy z dziećmi szczególną uwagę przykładam do rozwoju mowy i języka w okresie przedszkolnym i żłobkowym. Wspieram maluchy w korygowaniu wad wymowy, rozwijaniu umiejętności językowych oraz komunikacyjnych a także w terapii opóźnionego rozwoju mowy. Zajmuję się także dziećmi borykającymi się z trudnościami wynikającymi z nieprawidłowego oddychania , ssania czy przełykania, co może mieć wpływ na późniejszy rozwój mowy.
Współp;racuję z osobami, które przechodzą leczenie ortodontyczne i wymagają terapii miofunkcjonalnej w celu poprawy funkcji w obrębie jamy ustnej, co może mieć bezprośredni wpływ na prawidłową wymowę oraz komfort życia. Ponadto mam duże doświadczenie w rehabilitacji głosu , zwłaszcza w pracy z pacjentami, którzy doświadczają problemów z głosem. W ramach terapii uczę moich pacjentów odpowiednich technik oddechowych, fonacyjnych oraz relaksacyjnych, które pomagają odzyskać zdrowy i pełny głos.
W pracy logopedycznej szczególnie cenię sobie cierpliwość i systematyczność, bo wiem jak ważne jest, by proces leczenia przebiegał w sposób stopniowy, ale skuteczny. Zależy mi na tym by każda osoba, z którą pracuję czuła się bezpiecznie, komfortowo i była zmotywowana do dalszych postępów.
Jeśli Twoje dziecko zmaga się z z problemami mowy lub potrzebujesz wsparcia dla siebie w zakresie terapii miofunkcjonalnej/ rehabilitacji głosu, serdecznie zapraszam do kontaktu. Z radością podejmę się współpracy, by wspólnie osiągnąć cele terapeutyczne i poprawić jakośćkomunikacji.
Szkolenia i kursy:
- Miogopedia. Praktyczna terapia miofunkcjonalna
- Profilogo – profilaktyka logopedyczna w wychowaniu przedszkolnym
- Diagnoza logopedyczna dzieci w wieku 18-30m.ż
- Afazja, dyzartia, anartia – diagnoza i terapia
- Oddziaływanie logopedyczne u dziecka z Zespołem Downa w pierwszych latach życia
- Rytm i melodia – Pedagogika tańca dzieci – kurs kwalifikacyjny – stopień I – szkolenie rozszerzające
- Terapia manualna w logopedii
- Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
- Logorytmika – ruch słuch słowo – szkolenie uprawniające i szkolenie na poziomie rozszerzonym
- Gry i zabawy w grupie żłobkowej
- Metoda Aktywnego Słuchania wg. Batii Strauss/
- Terapia posturalna i twarzowo-czaszkowa a głos
- Konflikt i mediacje w środowisku szkolnym i przedszkolnym
- Trening Umiejętności Społecznych
- Dobrze słyszę – trening bazowych funkcji słuchowych
- Rozwój muzyczny dziecka od poczęcia do dziewiątego roku życia
- Wspieranie indywidualnych uzdolnień muzycznych dzieci w koncepcji Edwina E. Gordona
- Koncepcja Edwina E. Gordona w pracy nauczyciela – instruktora zajęć muzycznych dla dzieci
- Kurs II stopnia Improwizuję, czyli audiuję z zakresu: założenia audiacji wstępnej, szerokie spektrum audiacji właściwej oraz metodyka gry na instrumencie wg teorii uczenia się muzyki prof. Edwina Eliasa Gordona
- Sports instructor in dance
- Kurs drużynowych zuchowych
- Seminarium Warsztatowe Taneczno-choreograficzne (P): Break dance – electro boogie, taniec klasyczny, taniec współczesny, Broadway Jazz Dance
- Warsztat Rytuał-ciało-głos
- Wrocławskie Warsztaty Wokalne TNG
- International Dance Workshops – Hip Hop

Bożena Murmuchamiatow
psycholog, psychotraumatolog, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Dialektyczno- Behawioralnej, lider programu Family Connections, trener umiejętności poznawczych, trener umiejętności społecznych, obecnie w trakcie certyfikowanego szkolenia EMDR organizowanego
przez Polskie Towarzystwo Terapii EMDR i EMDR Europe.
Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie, studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, studiów kwalifikacyjnych – Psychotraumatology
Master of science (MSc.) Ukończyła studia podyplomowe na Wydziale Nauk Społecznych
o specjalności pedagogika ogólna.Uczestniczyła w wielu szkoleniach i warsztatach, między innymi:
– szkolenie certyfikacyjne w Centrum Terapii Dialog „Pacjent po tragicznym wydarzeniu – praca z traumą”,
– szkolenie certyfikacyjne w Centrum Terapii Dialog „Jak pracować terapeutycznie z pacjentami z bezsennością?”
– szkolenie dla liderów programu Family Connections (FC), którego założeniem jest trening umiejętności dla rodzin i bliskich osób z zaburzeniem osobowości,
– warsztaty rozwoju osobistego w Instytucie Treningu i Edukacji Psychologicznej w Krakowie,
– warsztaty rozwojowe „Zasoby, drama, zmiana”,
– szkolenie certyfikacyjne „Trening Umiejętności Społecznych (TUS),
– szkolenie „Metody niedyrektywne w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu”
Uczestniczka Grupy Otwarcia oraz cyklicznych spotkań grupy Balinta.
Swoją pracę systematycznie poddaje superwizji prowadzonej przez Superwizora.
Odbyła szkolenia i posiada praktykę z wczesnej intensywnej terapii dzieci z autyzmem w Centrum Wczesnej Interwencji „Krok po Kroku” oraz w Ośrodku Integracji Społecznej Stowarzyszenia Terapeutów
Prowadzi konsultacje indywidualne dla osób znajdujących się w kryzysie psychicznym, udziela wsparcia osobom po zdarzeniach traumatycznych, udziela wsparcia psychologicznego rodzicom oraz opiekunom prawnym dzieci i młodzieży.
Prowadzi treningi, warsztaty z zakresu: redukcji lęku i stresu, radzenia sobie z emocjami, umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży, rozwoju osobistego.
W pracy ceni sobie relację opartą na zrozumieniu i akceptacji, szacunku i zaufaniu.
Każdy człowiek, czy to dziecko, czy dorosły, jest INNY i dlatego bardzo ważne jest indywidualne podejście do jego problemu.

Agnieszka Makowska
mgr psychologii, psycholog dzieci i młodzieży, pedagog, terapeuta psychologiczny i pedagogiczny, terapeuta TSR
Ukończyłam 5 letnie dzienne Studia psychologiczne na UKSW (dawniej ATK) – Psychologia, specjalizacja Psychologia rozwojowo – wychowawcza dzieci i młodzieży, oraz Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim – Pedagogika dzieci 3-9 lat i Terapia Pedagogiczna. Mam doświadczenie jako psycholog – diagnosta, wykładowca, terapeuta psychologiczny, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta, trener TUS – umiejętności społecznych, Terapeuta TZA – treningu zastępowania agresji, Terapeuta Kidsskills, terapeuta TSR – Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (szkolenie 2 stopnia), Terapeuta ręki, Muzykoterapii, Choreoterapii. Skończyłam też Szkołę Muzyczną – klasę fortepianu. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (PSTTSR). Głównym obszarem mojej działalności jest praca z rodziną, dziećmi i młodzieżą. Służę pomocą w rozwiązywaniu problemów rodzinnych, wychowawczych, poprawie relacji między rodzicami a dziećmi, relacji w związkach między małżonkami i partnerami, gdy dziecko się samo okalecza, odsuwa od rodziny, gdy ma kłopoty w nauce lub w relacjach z rówieśnikami.
Zapraszam zarówno dzieci, młodzież, jak i osoby dorosłe:
- aby lepiej radzić sobie z trudnościami życiowymi (rozstanie, żałoba, przemoc. kryzys w związku, stres, kryzys zawodowy)
- z depresją i zaburzeniami nastroju, zaburzeniami lękowymi
- aby poprawić relacje międzyludzkie
- aby wzmocnić samoocenę i chęć do życia.
W kontakcie ze mną możesz liczyć na:
- profesjonalizm
- dyskrecję
- empatię

Magdalena Krygiel
pedagog specjalny, terapeuta ręki, terapeuta pedagogiczny
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna (ze specjalizacją surdopedagogika, wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne) oraz magisterskie, kierunek: terapia pedagogiczno – lecznicza na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Ponadto ukończyłam wiele kursów i szkoleń, m.in. terapia ręki i zaburzeń motoryki małej, wspomaganie rozwoju manualnego dziecka, wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na funkcjonowanie dziecka. Wciąż dążę do poszerzania swojej wiedzy, rozwijania umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych biorąc udział w licznych szkoleniach i warsztatach.
Na co dzień pracuję jako nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz terapeuta pedagogiczny: prowadzę zajęcia terapeutyczne. Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci. W pracy najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście do każdego dziecka i stworzenie bezpiecznej, opartej na zaufaniu, przyjaznej relacji.
Terapię prowadzę głównie poprzez zabawę, wykorzystując motywację pacjenta do zabawy i nauki. W swojej pracy jestem kreatywna i pozytywnie nastawiona do każdego dziecka i rodzica. W Gabinecie Terapeutycznym Do- gadanka prowadzę zajęcia pedagogiczne oraz terapię ręki poprzedzoną diagnozą sprawności motoyrycznej.

Krystian Sosiński
logopeda
Ukończyłem studia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim. Od zawsze chciałem pracować z głosem. Początkowo chciałem spróbować swoich sił, jako dziennikarz radiowy bądź wokalista, prywatna pasja do uczenia innych i pomocy zaprowadziła mnie na zupełnie inne tory. Skończyłem, jako logopeda, odkrywając, że właśnie ten zawód jest dla mnie. Jestem chętny do nieustannego rozwoju. Każdą nabytą wiedzę przekuwam w praktykę, ponieważ jestem zdania, iż teoria powinna zawsze iść w parze z praktyką.
Przede wszystkim zajmuję się pracą z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy oraz zaburzeniami artykulacyjnymi. Z racji, że dzieci najchętniej uczą się poprzez zabawę, uczyniłem z niej główną technikę pracy. Wkładam dużo wysiłku w to, aby zajęcia ze mną były dla pacjentów czymś emocjonującym – tak, by nikt nie wychodził z zajęć rozczarowany. Każdą osobę traktuję indywidualnie, dostosowując materiały do potrzeb, zainteresowań i preferencji. W swojej pracy nie ograniczam się wyłącznie do dzieci. Bardzo chętnie podejmuję się pracy z osobami dorosłymi, którym chętnie pomogę poradzić sobie z wadami wymowy oraz udzielę dobrych wskazówek, w jaki sposób radzić sobie z trudnościami w posługiwaniu się głosem. Z pacjentami ćwiczę także odpowiednią dykcję. Podchodzę do tego tematu całościowo, ponieważ jestem zdania, że na prawidłową wymowę składa się wiele czynników, takich jak anatomia, sposób oddychania, stan psychiczny oraz wewnętrzne napięcia. W związku z tym istotna jest praca nad każdym z tych aspektów, za pośrednictwem różnych metod, na przykład nauki prawidłowego toru oddechowego czy masaży logopedycznych, rozluźniających napięcie mięśniowe.
Całą swoją wiedzę praktyczną nabywałem na praktykach i stażach w przedszkolach i szkołach specjalnych, gdzie miałem okazję spotkać się z osobami z różnymi zaburzeniami i spróbować wielu technik pracy z osobami, wymagającymi dodatkowej uwagi. Czuję się spełniony, mogąc pomagać wszystkim, którzy tego potrzebują. Każdy krok do przodu mojego pacjenta napawa mnie szczęściem.
Oprócz pracy logopedycznej, przez wiele lat prowadziłem również zajęcia z języka angielskiego, gdzie nauczyłem się cierpliwości i odpowiedniego podejścia do drugiego człowieka – tego małego i dużego.

Marta Dzikowska
logopeda, audiofonolog, pedagog specjalny, specjalista wychowania muzyczno ruchowego, terapeuta karmienia
W pracy terapeutycznej podchodzę do każdego pacjenta holistycznie – pomogły mi w tym ukończone kierunki studiów na Politechnice, Uniwersytecie Medycznym i Warszawskim oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej. Dodatkowo skończyłam wiele kursów takich jak metoda ruchu rozwijającego wg Weroniki Sherborne, alternatywne metody komunikacji, aromaterapia, logorytmika, bajkoterapia, przy czym lista się ciągle wydłuża gdyż moja praca to moja pasja i doszkalanie to sama przyjemność. Doświadczenie zawodowe zebrałam uczestnicząc w wielu stażach m.in. w Synergis – ucząc się o podejściu do terapii osób w spektrum autyzmu, czy w angielskich placówkach Mind – gdzie szkoliłam się jako Terapeuta zarządzania rozwojem emocjonalnym dziecka, także jako osoba wspierająca i organizująca kreatywne zajęcia dla dorosłych w ośrodkach dziennych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Szeroki wachlarz doświadczeń pozwolił mi opracować własne strategie działania, które lubię określać jako „terapię życiem” – terapia musi być jak najbardziej naturalna, zbliżona do tego co znamy, potrzebujemy, nie może być tworem sztucznym i obcym. Na zajęciach podążam za pacjentem, starając się oczywiście kierunkować w stronę rozwoju poprzez pozytywne wzmacnianie. Dzięki swojemu podejściu w trakcie terapii otaczam pacjenta zapachami, dźwiękami, obrazami, starając się, aby rozwój poznawczy był jak najbardziej wielozmysłowy, przy czym uważam aby nie przebodźcować nikogo – w tym siebie: –) Na spotkanie zapraszam wszystkich, którzy potrzebują wsparcia czy to w zakresie profilaktyki czy też konsultacji/terapii logopedycznej. Jako Audiofonolog dodatkowo oferuję wsparcie w zakresie terapii dzieci i dorosłych, którzy wkroczyli na drogę wspomagania słuchu – a więc otrzymali właśnie aparaty słuchowe jak i implanty ślimakowe, aby od nowa poznać wspólnie świat dźwięków i odnaleźć się w nim jak najsprawniej. Zapraszam wszystkich rodziców, którzy chcą nauczyć się wspierać swoje dziecko od pierwszych dni życia – od wielu lat wspomagam kobiety będące w ciąży, próbujące się odnaleźć w nowej rzeczywistości, wykorzystujące okres ciąży na naukę obsługi noworodka – jak wspierać rozwoj malucha od pierwszych chwil życia, jak dbać by nie szkodzić, przy czym rozwijam wątpliwosci i mity co do karmienia itp. Teorie przekułam w praktykę – przetestowałam wszystko na trójce swoich dzieci – działa: –) Otaczam wsparciem rodziny, które dowiadują się o trudnej diagnozie dziecka jeszcze w fazie prenatalnej –pomagam przygotować się na specyficzne zaburzenia rozwojowe oraz jak sobie z Nimi radzić – m. in. apropo karmienia dzieci z wrodzonym rozszczepem podniebienia, wspieranie rozwoju dzieci z wrodzonymi wadami genetycznymi. Polecam takie zajęcia właśnie w ciąży, bo kiedy maluch pojawi się na świecie – często wszystko dzieje się na gorąco i trudno wtedy rodzicom znaleźć czas i siły na dodatkowe zajęcia: –) Jednym z wyzwań, które od kilku lat przewija się coraz częściej na konsultacjach jest wybiorczość pokarmowa oraz neofobia żywieniowa – jeśli trapi Cię kwestia takich zagadnień u Twojego dziecka zapraszam na konsultację, gdzie postaramy się wspólnie rozszerzyć dietę dziecka i przełamać schematy żywieniowe. Oferuję wsparcie terapeutyczne w domowym zaciszu dla pacjentów neurologicznych – dla których wyzwaniem jest przemieszczanie się, a dojazdy na liczne zajęcia są na tyle męczące, że efektywność zajęć staje się znikoma. Z przyjemnością dojadę do Państwa domu by wspólnie opracować plan działania i prowadzić zajęcia logopedyczne, wspierające rozwój komunikacji czy ogólnorozwojowe poprawiające pracę mózgu. W wolnym czasie gram na instrumentach, czytam, rozgrywam planszówki, relaksuje się w kinie bądź teatrze.
Jeśli jesteś specjalistą, który chciałby z Nami współpracować
- masz wykształcenie, które pasuje do profilu naszej działalności?
- jesteś, terapeutą lub lekarzem?
- poszukujesz kameralnego, dobrze wyposażonego gabinetu w centrum Legionowa?
- szukasz miejsca, w którym zrealizujesz swoje pomysły?
Zadzwoń ! Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.